poniedziałek, 3 października 2011

002. Porównanie lakierów NUDE

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam porównanie moich 3 lakierów nude. Z góry przepraszam za słabej jakości zdjęcia, ale mam problemy z aparatem. Więc zacznijmy: 

Od lewej: Miss Selene, Essence i Wibo. Są położone 3 warstwy, bez top coat'u. Wszystkie lakiery przy pierwszym malowaniu zostawiały smugi :) Mają standardowe pędzelki.
Jakoś przerażająca. Lepiej widać na pierwszym zdjęciu. Jest to lakier Miss Selene nr. 109. Jest to kolor bardzo jasny nude, kremowy. Rozprowadza się go bardzo dobrze, nie ma gęstej konsystencji i nie ma prześwitów po 3 warstwach (co mnie zdziwiło jak na tą markę). Buteleczka oczywiście ma 5 ml i jest dość wydajna, kosztowała mnie 2,80. W moim porównaniu zajmuje 2 miejsce.
Lakier Wibo, trends nude nr 351. Typowy, typowy nude. Kremowy, nie jakiś żółty czy też brązowy- kolor idealny. Po dwóch kryciach po wcześniejszym nałożeniu bazy nie było prześwitów. Konsystencja dobra. Był chyba najbardziej opłacalny spośród tych 3; kosztował mnie 4-5 zł za 8,5 ml :) Jest to mój zdecydowany faworyt, wyglądający bardzo elegancko.
Lakier Essence, do french'a, nr 05 simply nude. Zajmuje u mnie niestety ostatnie miejsce. Jest stworzony do frencha, więc pewnie dlatego po 3 warstwach nadal są prześwity. Spodziewałam się, że będzie bardziej kremowy. Delikatnie się świeci, prawie niezauważalnie. Jest jednak ciut ciemniejszą wersją nude. Wpada delikatnie w brąz. Cena ok  8 zł za 8 ml. Niekoniecznie opłacalnie, ale nie jest to zły lakier.


Podsumowując: moim faworytem lakieru nude jest ten z Wibo. Jest to tylko i wyłącznie moja opinia czy też podpowiedź. Piszcie pod spodem co robię źle :) Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...