niedziela, 30 października 2011

004. Porównanie odżywek do paznokci- Eveline i Lovely + Halloweenowe paznokcie

Dzisiaj przygotowałam dla Was porównanie odżywek do paznokci:
Eveline 8w1 total action
Lovely-serum wzmacniające z wapniem i wit. C
Zacznijmy od odżywki z Eveline. Buteleczka ma 12 ml. Cena ok 10 zł. Kuracja polegała na tym by codziennie przez 10 dni malować odżywką paznokcie i co 4 dni zmyć warstwy i zaczynać od nowa. Bardzo ładny  kolor nadaje paznokciom, więc z miłą chęcią ją stosowałam. Co obiecuje producent:
Moje paznokcie z natury są łamliwe, cienkie i strasznie się rozdwajają. Czy odżywka pomogła ? Muszę Wam powiedzieć, że tak i to nawet znacznie. Jednak nie jest to, aż taki efekt jaki opisuje producent. Moje paznokcie bardzo się wzmocniły i są silniejsze. Z rozdwajaniem jest ciut lepiej, ale spodziewałam się czegoś lepszego. Po całej kuracji pozostało mi więcej niż 3/4 buteleczki, więc jest bardzo wydajny. Nadaję się jako base coat. Polecam.

Kupiłam odżywkę Lovely zachęcona tym, że na zakrętce miała znaczek KWC (wizaż). Pomyślałam sobie, że skoro tak to chwalą to faktycznie coś w tym musi być.
Za buteleczkę zapłaciłam ok 7-8 zł. Ma 11 ml. Nie ma podane jak stosować i przez ja długi czas. Przez dwa tygodnie malowałam nią paznokcie i co zauważyłam. Odżywka bardzo długo wchłania się w paznokcie. Czekałam godzinę, aby móc cokolwiek innego zrobić. Nie mogłam używać na nią zwykłego lakieru do paznokci, gdyż po prostu wchłaniał lakier. Tragedia. Po 2 tygodniach paznokcie jakie były takie są.


Oczywiste jest to, którą odżywkę preferuję i do której na pewno nie wrócę. Jedyną rzeczą, nad którą Lovely ma przewagą nad Eveline jest zapach. W pierwszym przypadku jest całkiem miły, w drugim straszny ;) Chyba gorszy niż normalny lakier. Nie polecam Lovely. Dla mnie to tragedia i stracone pieniądze.


Na koniec chciałam Wam pokazać moje Halloweenowe paznokcie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...