sobota, 5 listopada 2011

005. Sensique- Velvet Touch eyeshadow nr 128

Dzisiaj parę słów o cieniu Sensique z serii Velvet Touch. Na zdjęciach w Internecie bardzo urzekł mnie kolorek 128. Jest to ciemny fiolet z malutkimi drobinkami, które potrafią pięknie się mienić. Zapłaciłam za niego mniej niż 7 złotych.
Na powyższym zdjęciu widać jak cień prezentuje się na ręce. Wszystko byłoby dobrze i wspaniale, jednak podczas makijażu kolor nagle gdzieś ucieka i zostają tylko drobinki. Jest to bardzo frustrujące. Niestety jeżeli chodzi o ten cień (nie testowałam innych z tej serii) to pigmentacja mnie zawiodła. Minusem jest również fakt, że masa jest tak mocno zbita i twarda, że trudno coś wydobyć. Aksamitny cień do powiek? W tym przypadku i dla mnie się on nie sprawdził. Jednak patrząc na cenę w stosunku do ilości- cień ma 4g to nie żałuję kupna. Trzeba wykorzystać :)
Poniżej prezentuje mój dzisiejszy makijaż wykonany między innymi tym cieniem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...