poniedziałek, 7 listopada 2011

006. Essence- silky touch blush 20. Babydoll

Dzisiaj parę słów o różu do policzków z Essence. Bardzo spodobał mi się kolorek 20. Babydoll. Za wielkiego wyboru nie miałam -są do wyboru tylko 4 odcienie. W opakowaniu mamy 5g produktu i płacimy 11 zł. Róż ma w sobie delikatne drobinki, pięknie mieniące się na skórze. Moim zdaniem podczas zimy będzie wyglądał cudownie. Produkt należy do takich który może nas upiększyć, jak i zrobić krzywdę. Należy uważać z dawkowaniem na skórze. Nie mam żadnych problemów z tym różem. Jak za taką cenę jestem bardzo z niego zadowolona. Daje bardzo naturalny efekt. Ma idealną konsystencję do nakładania go pędzelkiem. Trzyma się u mnie jakieś 8 godzin bez poprawek. Jestem jak najbardziej na tak. Jedynym minusem jest fakt tak małej ilości kolorów. Mam nadzieję, że wypuszczą więcej odcieni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...