piątek, 11 listopada 2011

008. Nivea-pomadka Milk&Honey

Już moja kolejna pomadka z firmy Nivea. Tym razem skusiłam się na połączenie mleka i miodu. Za 4,8 gram płacimy ok.8 zł. Zależy gdzie kupimy. Produkt ma kolor żółty, jednak na ustach pozostawia tylko połysk. Dosyć długo się utrzymuje, mam wrażenie, że w ogóle się nie wchłania. Należy też zwrócić uwagę na zapach. Jest on dość charakterystyczny. Bardziej czuć miód, aniżeli mleko. Nie każdemu to może odpowiadać. Gdybym wiedziała o tym, to zastanowiłabym się bardziej nad kupnem. Czy jakoś nawilża? Nie zauważyłam różnicy. Plusem jest oczywiście nie otwierające się i ładne opakowanie. Podsumowując- jest to jedna z moich gorszych pomadek tej firmy. :)

1 komentarz:

  1. Ta pomadka kiedys wyleczyla moje usta, potem zakupilam nastepna i nigdy nie bylo to to samo :(

    pozwole sobie rowniez zaprosic Ciebie na moje rozdanie. Do wygrania kosmetyki o wartosci 100zl, ktore czekaja tylko na Ciebie!

    Pozdrawiam i zycze milego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...