niedziela, 13 listopada 2011

009. Palette- color shampoo 231-jasny brąz

Zacznijmy od początku. Mój naturalny kolor włosów to jasny brąz- taki jak na opakowaniu, jednak rok temu rozjaśniałam włosy i nosiłam tzw. słomiany kolor. Bardzo źle się czułam w takim odcieniu, a nie chciałam nic na nie używać by jeszcze bardziej nie psuć kondycji moich włosów. W końcu nie wytrzymałam i stwierdziłam, że wrócę do brązu.
Zapłaciłam za opakowanie 13 zł. Plusami wielkimi jest fakt, że pięknie wyrównał się mój kolor włosów. Trzeba pamiętać, że na pudełku zawsze pokazany jest odcień jaśniejszy. Tak więc, obecnie mam po prostu brązowe włosy :) Jestem bardzo zadowolona z efektu. Wielki, ale to wielkim minusem jest jednak to jak bardzo zniszczyła mi włosy. Ostatnio pozbyłam się wszystkich zniszczonych końcówek, po użyciu tej lekkiej koloryzacji włosy są gorsze niż były przed ścięciem. Poprzednio używałam kolorków z Garniera i zdecydowanie one mniej niszczyły strukturę. Uważajcie co serwujecie swoim włosom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...