wtorek, 15 listopada 2011

010. Dairy fun- body balm, strawberry

Skusiłam się :) Najprościej w świecie nie mogłam wyjść bez tego balsamu. Kupiłam go w Naturze za 15 zł. Butelka ma 400ml, więc nie tak źle :) Dlaczego tak bardzo mi się spodobał? Po pierwsze urzekło mnie opakowanie- lubie takie nieco śmieszne rozwiązania. Jednak nie kupiłabym produktu dla samego wyglądu. Bynajmniej nie w tym przypadku. Otóż ten zapach.. Cudowny. Świeże, letnie truskawki. Powiedziałabym, że nieco cytrusowe, tak dla orzeźwienia. Kupiłam i jestem bardzo zadowolona. O dziwo zapach utrzymuje się parę dobrych godzin, co w przypadku balsamów do ciała niekoniecznie się u mnie sprawdzało. Skóra jeszcze na drugi dzień jest nawilżona.Same plusy, naprawdę. Widziałam również wersje czekoladową i kokosową, które kiedyś też wypróbuje :) Gdy go używam po prostu mam ochotę go zjeść ! :) Polecam, polecam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...