sobota, 19 listopada 2011

011. Vichy liftactiv flexilift teint, 25- Clair Nude

Dzisiaj przedstawię Wam mój podkład. Używam go już na prawdę długo. Ma 30 ml, ale jego wydajność jest zaskakująco duża. Można go dostać od 50 do 80zł ;/ Na prawdę patrzcie czy nie można dostać gdzieś produktów taniej, bo serio można przepłacić i to wiele :) Posiadam odcień 25- Clair Nude. Jest bardzo uniwersalny. Używam go i latem i zimą, kiedy cera jest jaśniejsza. Bardzo dobrze współgra i wygląda naturalnie. Oczywiście w rozsądnych ilościach. Podkład nie ma wielkiego krycia, ale to dla mnie zaleta :) Nie mam na twarzy maski. Jak za takie pieniądze oczekuje dobrej trwałości i nie zawiodłam się. Oczywiście po parunastu godzinach trzeba wprowadzać poprawki, jednak to normalka. Minusem jest dla mnie natomiast pompka. Szybko się brudzi i trzeba się nauczyć jak dozować odpowiednie ilości. Chciałam Wam wstawić zdjęcie z podkładem na skórze, jednak tak bardzo zgrywa się ze skórą, że na zdjęciach tego nie widać :)

2 komentarze:

  1. też nie lubie mocno kryjących podkładów i efektu maski. Chetnie bym spróbowała ale drogi troszke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam go w prezencie, więc jakbym miała kupować to też bym się zastanawiała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...