poniedziałek, 21 listopada 2011

Film: Listy do M :)

Hej dziewczyny! Jak Wam weekend minął? :) Postanowiłam ostatnio iść do kina na coś świątecznego. Razem z chłopakiem wybraliśmy się na "Listy do M". Jestem dość negatywnie nastawiona do ostatnio produkowanych, polskich filmów. Jednak tutaj myliłam się. Na prawdę film wprowadza nas w taki miły, kochający święta nastrój :) Uważam, że film zdecydowanie przebija "To właśnie miłość", do czego często jest porównywany. Momentami nawet łezka w oku się kręci. Jeżeli jeszcze nie byłyście, to bardzo polecam ! Jak tylko pojawi się w telewizji to ponownie obejrzę :) Lecą tak te dni i faktycznie za chwilę będą już święta :)

3 komentarze:

  1. Chciałam iśc na ten film do kina ale w końcu nie poszłam bo pomyślałam że większość komedii polskich w ostatnich czasach do mnie nie przemawia, a teraz zaczynam żałować :) może będzie na torrentach albo w tv to obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten film ma niesamowita oglądalność :p prawie wszyscy znajomi na tym byli albo się wybierają, tu na blogu też co chwilę widzę recenzję z Listów do M. :) Sama też się wybieram, ale dopiero w przyszłym tygodniu :) jak tak każdy poleca, to musi być naprawdę fajny film :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, ja nie lubie komedii romantycznych wiec chyba z gory jestem mimowolnie uprzedzona;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...