piątek, 2 grudnia 2011

015.Cztery pory roku- krem do rąk (żurawina, miód, mleko) i rozdanie u merczens ! :)

Hej dziewczyny :) Dzisiaj parę słów o kremie do rąk Cztery pory roku i potem krótka informacja o rozdaniu u merczens.Kupiłam go za 5,50zł w Naturze.Tubka ma 75ml i nie jest zbyt wydajna. Jednak dla osoby takiej jak ja, która 4 razy dziennie kremuje dłonie każdy krem szybko się kończy. Z tego co wiem są tylko dwie wersje zimowe- ta załączona na obrazku i niebieska (z imbirem?). Produkt ma ekstrakty z żurawiny,miodu i mleka. Typowe, zimowe zapachy. Zapach kremu na początku mnie nieco drażnił, bardzo mocno czuć żurawinę. Po pewnym czasie przekonałam się do niego i bardzo go polubiłam. Moja wersja ma za zadanie regenerować skórę. Faktycznie ten produkt podziałał lepiej niż kozi krem z firmy Ziaja. Ładnie się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy i ładnie pachnie. Spodobało mi się również opakowanie. Płatki śniegu wprawiły mnie w taki zimowy, ciepły nastrój :) Tanio i dobrze. Polecam.


Teraz chcę Was zaprosić na rozdanie u merczens :) Do wygrania wybrana przez Ciebie paletka Sleek'a. Zapraszam ! :)
Link do notki o rozdaniu: TUTAJ

1 komentarz:

  1. Mam krem do rąk z tej serii, ale rozgrzewający. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...