poniedziałek, 5 grudnia 2011

016. Avon naturals- mgiełka arbuzowa, mgiełka owoc granatu i mango

Hej dziewczyny :) Dzisiaj parę słów o mgiełkach do ciała z Avonu. Wśród swoich pachnideł posiadam dwie butelki. Arbuz i owoc granatu z mango. Obydwie kupiłam za jakieś 12 zł (na promocji) i mają 125 ml.
Owoc granatu i mango- to jest już moja 3 butelka. Kiedyś bardzo lubiłam takie słodkie zapachy- na prawdę jest słodziutki. Nie czuć mocno alkoholu i zapach utrzymuje się przez jakieś 3 godziny na mojej skórze. Nie pozostawia śladów na ubraniach. Jeżeli kiedyś znowu polubię słodkie zapachy to pewnie do niej powrócę :)
Arbuz-tutaj szukałam czegoś orzeźwiającego na ciepłe dni. Bardzo się zawiodłam. Zamiast arbuza czuje tylko alkohol. Zapach w ogóle nie otrzymuje się na skórze. Porażka.
Podsumowując. Z jednej mgiełki jestem zadowolona, a druga to tylko stracone pieniądze. Odradzam arbuzową. W przyszłości może wypróbuje jeszcze jakieś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...