piątek, 9 grudnia 2011

018. Moja kolekcja lakierów

Hej dziewczyny :) Dzisiaj krótki wpis. Otóż chciałam zaprezentować Wam moją kolekcję lakierów. Powiem Wam, że dopiero od pół roku jakoś bardziej interesuje się noszeniem kolorów na paznokciach, więc sądzę, że od tamtego czasu kupiłam jakieś 40 lakierów? ;D Obecnie nie wyobrażam sobie swoich paznokci bez chociażby czegoś bezbarwnego. Moja kolekcja liczy sobie 55 lakierów i nie widać końca mojego szału na kupowanie ich :) Niebawem dotrą do mnie kolejne :) a Wy ile posiadacie w swojej kolekcji? Jakie najbardziej lubicie?

7 komentarzy:

  1. No piekna kolekcja:D Ja sie nie przyznam ile mam, bo ostatnio przestalam liczyc:P

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D spora kolekcja :)) tylko pozazdrościć :))
    Pozdrawiam :)

    Ps. jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, do wygrania są 3 olejki do ciała Stara Mydlarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię... hym... wystrzałowe i kolorowe;) moja kolekcja to ok 50 buteleczek ;) dzisiaj chciałam kupić 51-wszą, ale stwierdziłam, że mam chyba bzika ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie mam 58 lakierów, więc prędzej ja mam bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam około 70....Najbardziej u mnie sprawdza się Wibo i Golden Rose, fajne lakierki z małe pieniądze. Już trzeci tydzień mi leci jak nie kupiłam żadnego lakieru w drogerii u mnie w mieście, tylko kilka holograficznych, ale to przy okazji jak w Warszawie była, więc się nie liczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety Golden Rose musze zamawiać, bo w moim mieście ceny są dwa razy wyższe :( Do 70 niedługo dobije ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ojoj..ale szaleństwo lakierowe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...