niedziela, 11 grudnia 2011

019. Tanie pędzelki dla początkujących- Essence, Catrice

Hej dziewczyny :) Dzisiaj postanowiłam pokazać parę tanich pędzelków, które sprawdzą się dla każdej początkującej dziewczyny. Wszystkie kosztowały mniej niż 13 zł, więc to już wielki plus. Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona i bardzo często ich używam.

Na pierwszy ogień idzie pędzelek z Essence- blush brush. Jest to chyba mój ulubieniec z tej czwórki. Jest bardzo mięciutki i używanie go to sama przyjemność. Stosuję go oczywiście do różu i bardzo naturalnie potrafi rozprowadzić go na policzkach. Co mnie pozytywnie zaskoczyło- to rączka, która jest bardzo wygodna.

Kolejny to również z firmy Essence- smokey eyes brush. Typowa kuleczka. Kupiłam pędzelek z myślą o rozcieraniu cieni w załamaniu powieki i faktycznie dobrze się sprawdza. Jednak trzeba uważać. Nie wiem czy to ja trafiłam na felerną sztukę, czy każda taka jest- na początku bardzo wypadało włosie. Już po wyjęciu z opakowania 5 włosków miałam na dłoni. Na szczęście to ustało i jestem z niego zadowolona.


Essence- gel eyeliner brush. Pędzelek to eyelinera w żelu. Używam go również do nakładania ciemnych cieni jako kreski nad linią rzęs. Z niego nie jestem do końca zadowolona. Powinien być bardziej zbity. Być może z czasem przekonam się do niego bardziej :)

Catrice- eyeshadow brush. Mój najnowszy nabytek. Ma krótką rączkę, więc kupiłam go z myślą o podróżach, gdzie będzie bardzo praktyczny. Służy do nakładania cieni i na prawdę jest moim zdaniem 'must have' dla początkujących lub dla tych, którzy wolą tańsze pędzelki :) Włosie nie wypada i dobrze sprawdza się w swojej roli.

Należy pamiętać, że te pędzelki się kurzą, więc najlepiej trzymać je w jakiejś szufladce.

1 komentarz:

  1. pędzelki z essence lubię :) są niezłe jak na początek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...