wtorek, 13 grudnia 2011

020. Essence- nail art twins 07 Blair

Hej kobietki :) Tak jak Wam pisałam długo nie wytrzymam bez nowego lakieru i tym razem padło na bliźniaka z Essence- Blair. Kupiłam sam brokat, ale zamierzam dokupić jeszcze podkład (Chucka) i wtedy też Wam wstawię zdjęcie. Ze wszystkich bliźniaków ta parka, a szczególnie Blair urzekły mnie :) Piękny duży szary brokat i maluteńkie kolorowe. Wygląda to na prawdę ciekawie do jasnych (co Wam pokaże) jak i do ciemnych lakierów. Blair i Chuck. Kojarzę, że te postacie są z Plotkary. Lakier ma 10 ml i zapłaciłam za niego 7.99zł. Wiecie jakie jest moje jedno z największych lakierowych marzeń? Mieć lakier Carrie- też brokat, bliźniak z Essence. Jeżeli ktoś wie gdzie go jeszcze dostanę lub go nie chce, to na prawdę przyjmę go z wielką radością :)


11 komentarzy:

  1. ooo, ladny on! bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sylwestrowy ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny w wolnej chwili zapraszam :
    http://kosmeto-look.blogspot.com/2011/12/loteriaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny! Też pomyslałam tak jak ktoś wyżej już napisał - że na sylwestra idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi aż tak bardzo się nie podoba ten lakier, dla mnie, nie lubię aż takich hologramków. Ale Twoje paznokcie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne:)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt i ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...