czwartek, 15 grudnia 2011

021. Ziaja-maska nawilżająca z glinką zieloną

Hej kobietki :) Każda z nas uwielbia mieć gładką i nawilżoną cerę. W poszukiwaniu takiego efektu sięgnęłam po maseczkę z Ziaji. Zapłaciłam za nią mniej niż 2 zł. Jest to jedna z chyba  najtańszych maseczek dostępnych na naszym rynku. Bardzo cenie sobie tą firmę, więc dlaczego nie? Wybrałam wersje do skóry suchej, normalnej z zieloną glinką. Takie, niby małe opakowanie a starcza na 2-3 użycia. Co na temat samych efektów? Faktycznie skórę miałam gładziutką, świetnie się z tym czułam. Maseczka do skóry suchej powinna nawilżać, a tutaj mi tego brakowało. Gładka skóra, to nie znaczy nawilżona. Na twarzy mam często suche miejsca, z którymi ta maseczka sobie nie poradziła. Jednak dla samego efektu gładkiej skóry warto sięgnąć po ten produkt :)

3 komentarze:

  1. nice. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo suchą skórę na twarzy i u mnie niestety maseczka też nie zadziałała:( Cały czas poszukuję ideału:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...