wtorek, 20 grudnia 2011

023. TAG: Ready for Christmas ! :)

Hej kobietki ! :) Święta już za chwilkę, macie wszystko kupione? :) TAG, który dzisiaj zrobię znalazłam już na paru blogach i tak mi się spodobał, że postanowiłam sama odpowiedzieć na pytania.  By poczuć klimat zimowych świąt wstawiam parę natchnień :




1.Ulubiony świąteczny film?
Oczywiście, że ze świętami kojarzy mi się Kevin, ale to nie jest mój ulubiony film. Najbardziej lubię oglądać wszystkie wersje " Opowieści Wigilijnej" :)

2.Ulubiony świąteczny kolor?
Tutaj nie będę oryginalna. Czerwień, zieleń, złoto, srebro i wszystko co się świeci i błyszczy! :)

3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
Zdecydowanie odświętnie. Uwielbiam się stroić przed wigilią, eksperymentować z makijażem i podczas kolacji po prostu wyglądać ładnie :)

4.Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był?
Nie mogłabym tak. Wtedy wolałabym nikomu nic nie dawać :)

5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Poważnie? Nie wytrzymałabym do rana ! :D Zdecydowanie w wigilie i nigdy tego nie zmienię :)


6.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Niestety nie, ale wszystko jeszcze przede mną :)

7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Uwielbiam oczywiście oglądać prezenty parę razy dziennie, jeść to co zostało, oglądać świąteczne filmy, spędzać czas z rodziną grając w coś:) Po prostu w być w swoim domu.

8.Jakieś świąteczne życzenia?
Szczególnie szczęścia, zdrowia - bo z tym można przetrwać wszystko :)  i oczywiście dużo słodyczy i prezentów :)

9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Mandarynki, mleko z cynamonem i goździkami, pierniczki, choinka :) mmm !

10.Ulubione świąteczne jedzenie?
Barszcz, uwielbiam barszcz i wegetariańskie krokiety mojej bratowej :)


Trzymajcie się cieplutko !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...