czwartek, 22 grudnia 2011

025.Oriflame-krem do rąk o zapachu pomarańczy w aromatycznych przyprawach


Hej kobietki :) 24 grudnia już za dwa dni, więc dzisiaj trochę świątecznych zapachów. Będzie to krem pomarańczowy w aromatycznych przyprawach- Christmas surprises. Mam go z katalogu Oriflame i za 75ml płacimy ok 7-8 zł. Moim zdaniem zapach nieco odbiega od opisu. Nie czuć pomarańczy, ale za to bardzo czuć goździk. Uwielbiam go używać właśnie w okresie świąt. Czy nawilża? Szczerze to niekoniecznie, ale dla samego przyjemnego zapachu lubię go stosować :) Nie jest to nic nadzwyczajnego, ale pomyślałam, że może ktoś lubi takie zapachy :)

4 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawił mnie ten krem, ale szkoda, że jednak nie czuć pomarańczy, zapach byłby pewnie jeszcze przyjemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem o światecznych zapachach? Świetna sprawa! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- może poobserwujemy się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po oglądnięciu zdjęcia kremiku, przypomniałam sobie, że miałam dzisiaj ponabijać goździkami pomarańcze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli notka na coś się przydała ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...