piątek, 30 grudnia 2011

029. TAG: 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków :)

Hej kobietki :) Zbliża się nowy rok i trzeba pomyśleć o jakiś pozytywnych zmianach. Postanowiłam więc, zrobić tag o noworocznych postanowieniach. Zostałam, jako obserwatorka Vedettep, otagowana :)

Zasady:
1. Podaj kto cię otagował.
2. Wymień 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków.
3. Nominuj 5 bloggerek i daj im o tym znać.


Moje postanowienia:
1.Ograniczyć kupowanie nowych lakierów do paznokci- moja kolekcja liczy ok. 60 sztuk i ciągle się powiększa.
2. Regularnie się balsamować i używać częściej maseczek do twarzy.
3. Do makijażu dziennego częściej używać cieni, żeby kiedyś je wykończyć.
4. Nie zapominać o wsadzaniu do torebki kremu do rąk.
5. Poznawać nowe, tanie i bardzo dobre produkty zastępujące drogie marki.

Taguje wszystkie moje czytelniczki :) Mam nadzieję, że ktoś się zdecyduje, byłoby mi bardzo miło :)

Dziewczyny, życzę Wam wiele szczęścia w nowym roku, radości, miłości, kosmetyków, powodzenia w pracy, na studiach, w szkole :) Niech ten rok będzie dla Was niezapomniany !


1 komentarz:

  1. Ja tez powinnam wprowadzić w życie postanowienie o używaniu cieni na codzien:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...