środa, 4 stycznia 2012

031. Nivea- pomadka cranberry&raspberry

Hej kobietki:) Dzisiaj pomadka Nivea- żurawina i malina. Kupiłam po tym jak gdzieś przeczytałam, że ma cudowny zapach i faktycznie! Dziewczyny serio pachnie bajecznie. Czujemy i mambową malinę i żurawinę :) Bardzo mnie to urzekło. Pomadka kosztowała mniej niż 10zł i ma 4,8g. Spośród innych pomadek tej firmy wyróżnia się takim pomieszanym kolorem. Shakem. Tak jak widać na zdjęciu poniżej. Przypomina mi takie lizaki lub cukiereczki. Pielęgnacja z subtelnym kolorem. Faktycznie usta po jej nałożeniu są nieco lepiej nawilżone, ale to nic nadzwyczajnego. Pozostawia na ustach efekt błyszczenia i przyjemny zapach. Jednak nadal moją ulubioną pomadką Nivea jest ta różana :)

5 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda to pomieszanie kolorów ;) ja jakoś ostatnio nie używam pomadek nivea, a był taki okres, że miałam kilka różnych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wygląda tak cukierkowo:) Kończę swoję obecną i będę musiała nową zakupić, może skuszę się na tą.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale slicznie wygląda... jak cukierek <3

    Zapraszam na moje rozdanie:
    http://myministyle.blogspot.com/2011/12/sylwestrowe-rozdanie-new-year-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...