niedziela, 8 stycznia 2012

034. L'Oreal- tusz TELESCOPIC carbon black

Hej kobietki :) Dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą recenzją tuszu do rzęs. Napisałabym ją o wiele wcześniej, ale trudno mi zrobić zdjęcie oka w dobrym świetle (wychodzę z domu gdy jest ciemno i wracam wieczorem). Na pierwszy ogień idzie tusz z L'oreal- Telescopic carbon black. Opakowanie ma 8ml i możemy go nabyć w różnych cenach. Od 45zł do nawet 65 zł, więc uważajcie :) Powiem Wam, że jest to jeden z najlepszych tuszy jakie miałam. Bardzo wydłuża i pogrubia rzęsy, co daje niesamowity efekt. Ma szczoteczkę silikonową, bardzo cienką- co pozwala nam pomalować nawet najmniejsze rzęski. Ohy i ahy, ale jest jedno ale. Tusz niestety nieco skleja rzęsy. Nie jest to bardzo uciążliwe, ale trzeba trochę wprawy by nie były jedną masą :) Jestem jak najbardziej za. Używam go kiedy chcę by moje oczy były nieco "hipnotajzing". Polecam :)


Na zdjęciu rzęsy pomalowane tylko raz.

5 komentarzy:

  1. Niestety nie lubię silikonowych szczoteczek:( Ale efekt daje bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - efekt bardzo fajny :)
    Ale jaka rozbieżność cenowa! W sklepach tak cwaniakują ;p

    Ojj ja jak mam naukę to mogłabym tylko jeść i jeść hehe. Ale to też mi nic nie daje, taką mam po prostu przemianę materii i tak widocznie ma być :P doszłam już do wniosku, że jedynym sposobem na przybranie na wadze będzie ciąża :P tylko czy z kolei wtedy za dużo nie nabiorę ciałka hehehe :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś podać meila, chciałabym Ci cos wysłać, mam pewien problem i chciałabym go rozwiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie dłuuuugie! Ale twoje rzęsy są chyba też same w sobie dlugie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...