czwartek, 12 stycznia 2012

036. Essence- Vampire's love lipstain 02 True love

Hej kobietki :) Dzisiaj kosmetyk z limitowanki Essence Vampire's Love. Będzie to błyszczyk w kolorze 02 True love, jeszcze był chyba fioletowy. Mój kolorek to mocny, ciemny róż. Na co dzień odpada. w opakowaniu mamy 8,5ml i płacimy 8,99zł. W niektórych Naturach nadal jest ta limitowanka, albo na allegro, więc można jeszcze kupić. Mnie osobiście ten produkt nie zachwycił. Bardzo nie podoba mi się jego efekt na ustach. Taki wściekły róż, z którym trudno zrobić poprawki. Plusem jest bardzo przyjemny zapach i jego wytrzymałość. Pozostaje na ustach dość długo. Minusem jest to, że na moich ustach bardzo trudno było go równomiernie rozprowadzić co zobaczycie na zdjęciu. Byłabym zachwycona gdyby w gamie były jasne kolorki, ale w końcu to mają być wampirze usta. Jeżeli ktoś lubi takie kolory to można spróbować, ale ja osobiście nie wiem jak zużyje ten błyszczyk do końca.

2 komentarze:

  1. Kolor zdecydowanie nie na moje usta :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...