sobota, 14 stycznia 2012

037. My Secret- lakier 147 Lavender

Hej kobietki :) Dzisiaj tylko pokazuje Wam moje obecne pazurki. Lakier z My Secret w pięknym kolorku Lavender. Moim zdaniem ten odcień idealnie pasuje do nazwy i jestem z niego bardzo zadowolona. Za buteleczkę, która ma 10ml zapłaciłam ok. 6 zł. Na zdjęciach są dwie warstwy i więcej na prawdę nie potrzeba :) Dużo osób jest niezadowolonych z tych lakierów, ale ja jakoś nie zauważyłam większych wad. Trzyma się standardowo. Bez top coatu po 3-4 dniach zaczynają się odpryski. Po przetestowaniu tego lakieru poleciałam zaraz do Natury po kolejny kolorek :D




4 komentarze:

  1. Lawendowe kolorki nigdy mi nie pasują, ale u innych potrafię docenić ;) Bardzo ładnie u Ciebie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mięte.. wady? Dla mnie to cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięte zamierzam właśnie kupić :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...