poniedziałek, 16 stycznia 2012

038. Garnier Fructis- Czysty blask (szampon, odżywka)

Hej kobietki :) Dzisiaj parę słów o moim miłym zaskoczeniu. W sumie zawsze uważałam kosmetyki Garniera do włosów za zwykły szampon i odżywkę. Ładny zapach, łatwe rozczesywanie, ale nic więcej. Ostatnio postanowiłam przetestować ich zestaw Czysty Blask. Tutaj czekało mnie miłe zaskoczenie. Jeszcze po żadnym szamponie z Syoss'a, Dove itp. nie miałam takich świetnych włosów. Po pierwsze: wreszcie nie czuje, że są obciążone. Po myciu są leciutkie, rozsypują się i nie są już takie szorstkie w dotyku- mam wrażenie, że są nieco wzmocnione. Po drugie: nie wiem jak on to robi, ale połączenie tego szamponu i odżywki dodaje objętości moim włosom. Podniosły się u nasady głowy i wydaje mi się, że mam ich więcej :) Oczywiście to nie prawda, ale takie odnoszę wrażenie. Po trzecie: jak wszyscy wiemy za taki zestaw zapłacimy ok. 20 zł. Za taką cenę i taki efekt- jest to mój ulubieniec. Niestety nie chcę używać tych produktów co chwilę, żeby moje włosy się nie przyzwyczaiły, ale często będę do tego zestawu powracać :) Macie może jakieś ulubione szampony do włosów w dość niskiej cenie? :)


5 komentarzy:

  1. Fructis smells so frutiy:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba raz miałam szampon z garniera i byłam średnio zadowolona, każde włosy mają swoje upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szamponu nie miałam, ale tą odżywkę lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon, odżwykę kończę ale do włosów farbowanych i jak dla mnie te produkty są takimi "średniaczkami".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...