sobota, 21 stycznia 2012

041. Avon-Stylowy kolor, pomadki Rose light, Mirage

Hej kobietki :) Ostatnio znowu dorwałam się do katalogu Avon i nie obyło się bez paru kosmetyków. Przeceny w tym katalogu tak mnie zachęciły, że kupiłam sobie dwie pomadki za 10 zł :) Moim zdaniem świetna cena. Ta seria małych, poręcznych szminek (idealnych do małej wieczorowej torebki) nazywa się "Stylowy kolor"Mają 3,6g. Wzięłam sobie dwa dzienne kolorki, które mogę wrzucić do każdej kieszeni i używać w wolnej chwili- ROSE LIGHT i MIRAGE. Plusem oczywiście jest ich wielkość i bardzo schludne opakowanie. Minusem jest ich zapach, nieco duszący- taki sztuczny, to jak się utrzymują na ustach. Co najwyżej 2-3 godzinki. Najgorszym minusem jest, że uwydatniają suche skórki na ustach. Przed nałożeniem tych szminek używam czegoś nawilżającego :) Moim zdaniem pomysł z opakowanie jest świetny, kolorki też całkiem ładne- kupie na pewno :) Na ustach wyglądają bardzo podobnie. Macie jakieś doświadczenia ze szminkami z Avonu?
Od lewej- rose light i mirage
ROSE LIGHT:
MIRAGE:

8 komentarzy:

  1. Kolor mirage jest śliczny!! Też jestem fanką kotów i essence:-D Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze maleństwa i niezłe kolorki ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w obydwu :) nie używałam pomadek avonu

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne oba odcienie, ale bardziej podoba mi się rose light :) mini opakowanie, maxi szminka? hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tę recenzję,właśnie zastanawiałam się nad zakupem koloru MIRAGE,teraz jestem już pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero teraz znalazłam Twój blog przez google,bo właśnie waham się między tymi dwoma odcieniami miniszminki :) wybiorę chyba Mirage,choć Rose Light też mi się podoba-on jest pewnie ciutkę bardziej różowy niż Mirage? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest troszkę bardziej różowy, ale generalnie różnica jest mała :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...