środa, 25 stycznia 2012

044. Tiramisu-rozkosz po włosku

Hej kobietki :) Dzisiaj przeglądając Wasze notki i podjadając mój ukochany deser, postanowiłam podać Wam przepis. Tiramisu to nic nowego, ale i tak komuś może się przydać. Zdjęcia zrobione przed chwilką :)

Co potrzebujemy:
-dwa opakowania biszkoptów
-3 duże jaja
-1/2 szklanki cukru
-1 szklanka kawy rozpuszczalnej (letniej)
-jedno opakowanie serka Mascarpone
-kakao
-2 łyżki koniaku

Sposób przygotowania:
Ucieramy żółtka z cukrem i koniakiem. Gdy będą już utarte na gładką masę, dodajemy serek i dalej ubijamy. Następnie ubijamy na sztywno białka i delikatnie łączymy z masą serową. Biszkopty nasączamy lekko kawą i układamy na dnie naczynia. Następnie wylewamy nieco masy i rozprowadzamy. Potem biszkopty i znowu masa. Na koniec posypujemy kakaem i ozdabiamy jak tylko chcemy :)
Smacznego ! :)

8 komentarzy:

  1. mniam! mi kiedyś wyszło płynne :D (ale to były moje początki w kuchni i za mocno potraktowałam biszkopty kawą ;))

    ps. jeśli możesz wyłącz obrazkową weryfikację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje początki wyglądały podobnie :) Opcję wyłączyłam, mam nadzieję, że teraz jest wszystko ok :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie wygodniej dla komentującego :))

      Usuń
  2. Kocham tiramisu <3 gdyby nie ilość kalorii jaką nam serwuje to jadłabym na pewno częściej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, raz po raz można :D Nie zabierajmy sobie takich przyjemności

      Usuń
  3. Tiramisu *___* Najlepsze domowe z prawdziwym serkiem Mascarpone <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mniaaaam! uwielbiam tiramisu :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...