piątek, 27 stycznia 2012

045. Golden Rose- Paris, lakier nr 32

Hej kobietki :) Znowu na odstrzał idą moje pazurki. Jeden z ulubieńców :) Muszę Wam powiedzieć, że jestem przeogromną fanką Golden Rose. Uwielbiam ich za taką gamę kolorów, cenę.. nieco mniej za małą dostępność. Znalazłam małe stanowisko gdzie jest tylko seria Paris i zaledwie jedna inna- nie ma tej z proteinami :( no i przepłacając nieco kupiłam sobie dwa lakierki. Oto jeden z nich. Za 11ml zapłaciłam 7zł, na ich stronie można kupić za 5,50zł :) Najlepiej wybrać sobie parę lakierów, kosmetyków i wtedy zamówić przez Internet niż przepłacać niepotrzebnie. Jak widzicie jest to nr 32, taki delikatny, brudny róż. Bardzo mi się spodobał. Na pazurkach mam dwie warstwy, ale do pełnego pełnego krycia można użyć 3 :) Trzyma się standardowo, jednak za taką cenę w stosunku do pojemności i uroczego opakowania warto :)

7 komentarzy:

  1. ja je widywałam nawet po 10-11 zł ;o
    ....dlatego jeszcze żadnego nie mam :<
    ładny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze też odstraszały te ceny :) Więc co pewien czas zamawiam u nich :)

      Usuń
  2. Piękny kolor, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój typ, ale u Ciebie ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, mam ich całkiem dużo i ciągle mi mało :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...