sobota, 4 lutego 2012

049. Carmex classic- balsam do ust w słoiczku.

Hej kobietki :) Pewnie Was zdziwi, że będę pisać o czymś co każdy zna i prawie każdy ma. Jednak tak jak wszyscy są zachwyceni, tak ja niekoniecznie, aż tak bardzo. Carmex kosztuje ok. 10 zł. Ma aż 7,5g więc wychodzi bardzo korzystnie. Faktycznie gdy nałożymy go na usta to efekt mrożenia jest bardzo przyjemny. Jednak  nie nawilża jakoś bardzo moich ust, więc muszę go nakładać bardzo często.Bardzo długo się wchłania. Również jego sposób wyciągania jest bardzo męczący i niehigieniczny. Być może bardziej przekonałaby mnie wersja w sztyfcie, ale jak na razie muszę wykończyć słoiczek :) Chciałabym wypróbować Tisane- jeżeli macie, to napiszcie co o nim myślicie :) Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. Ja mam wersję w sztyfcie i jakoś zawsze zapominam go użyć ^^" Nie jest zły, ale nie uważam go za jakieś cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. poluję na wiśniowy carmex:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam camrexa w słoiczku i wiśniowego w tubce i tisane w sztyfcie. Z tej trójki zdecydowanie prowadzi (pod względem działania) carmex w słoiczku :) chociaż aplikację ma najgorszą...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...