wtorek, 7 lutego 2012

051. Essence- Circus Circus-eyeshadow- 01 IT'S MAGIC

Hej kobietki :) Nawet nie wiecie jakie było moje zaskoczenie kiedy weszłam do Douglasa i zauważyłam limitowanke Essence Circus Circus. Momentalnie oczy mi się zaświeciły, a portfel błagał o litość. W końcu kupiłam tylko jedną rzecz. Kremowy cień do powiek o pięknym, złotym kolorze- 01 IT'S MAGIC. Bardzo, bardzo jestem z niego zadowolona. Ma bardzo fajną konsystencje, łatwo się go rozprowadza. Możemy dawkować intensywność koloru :) Z chęcią kupiłabym jeszcze taki srebrny, gdyby tylko taki był. Z bazą (KOBO) trzyma się bardzo dobrze. Kosztował mnie 11,99zł i ma 5,5g. Co mnie jeszcze urzekło? Opakowanie. Moim zdaniem ta limitowanka ma jedno z najbardziej uroczych opakowań. Cudeńko:) Co mnie także cieszy, produkt jest całkowicie bezwonny. Dziewczyny, jeżeli lubicie złote kolorki to szybko lećcie i kupujcie bo to niestety limitowany cień.



5 komentarzy:

  1. Mam ten cień tylko w kolorku nr 2, szarość złamana złotem , brązem. Na oku z bazą czy bez bazy utrzymuje mi się min 6 godz, po tym czasie zaczyna blaknąć na powiece, ale nadal tam jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem z niego zadowolona i zgadzam się, że jak chodzi o opakowanie - to się naprawdę postarali!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty naprawdę jesteś maniaczką Essence! :D :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...