czwartek, 9 lutego 2012

052. Joanna- peeling myjący z żurawiną

Hej kobietki :) Dzisiaj znowu coś znanego już wszystkim. Peeling myjący z Joanny, wersja żurawinowa. Skusił mnie swoim przepięknym zapachem i bardzo fajną ceną- ok 5zł za 100ml. Kupiłam go na koniec grudnia, gdzie moim ulubionym zapachem była właśnie żurawinka. Powiedzmy sobie szczerze- jest to lekki peeling. Bardzo przyjemnie mi się go używa. Pozostawia skórę faktycznie gładszą i przez pewien czas ładnie pachnącą, jednak zapach szybko się ulatnia. Minusem jest to, że jest mało wydajny. Co mi się bardzo podoba- to odświeżenie jakie daję. Czego więcej mogę chcieć za taką cenę? Czuję, że będzie moim odwiecznym towarzyszem w łazience. Chciałabym wypróbować wersje antycelulitową, tylko nie wiem gdzie jest dostępna. Jakieś pomysły? Jakie są Wasze ulubione peelingi? :)

1 komentarz:

  1. Moimi ulubionymi są z Perfecty Spa cukrowe. Z tej firmy miałam jeden, ale napewno kupię jeszcze jakąs inną wersję zapachową:) Bo produkt jest naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...