środa, 15 lutego 2012

055. Avon- żelowa kredka do oczu, black

Hej kobietki :) Dzisiaj jeden z moich najulubieńszych kosmetyków. Jest to żelowa kredka z Avonu, kupiona w promocji za 14,90zł. Mam czarną wersje i jest to najlepsza taka kredka jaką posiadam. Bardzo, bardzo miękka. Wystarczy delikatnie przejechać i jest efekt taki jaki zobaczycie na zdjęciach niżej. Cudeńko :) Kredka jest bardzo mocno napigmentowana i bardzo długo się trzyma. Wieczorem mam wręcz problem z pozbyciem się jej. Idealna rzecz na długie wyjścia :) W regularnej cenie kosztuje 24zł, ale często są promocje na nią. Jestem bardzo z niej zadowolona i sądzę, że już zawsze będzie gościć w mojej kosmetyczce. Jedynym minusem jest to, że przez swoją miękkość szybko się ją zużywa.



3 komentarze:

  1. zapraszam do siebie na rozdanie urodzinowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kredki avon są świetne...!
    serdecznie zapraszam do mnie..będzie mi miło..obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...