wtorek, 21 lutego 2012

057. Cztery pory roku- krem do rąk (bawełna norweska, imbir)

Hej kobietki :) Dzisiaj kolejny krem do rąk z zimowej kolekcji Czterech pór roku. Tym razem kupiłam wersje z bawełną norweską i imbirem. Tak jak mój poprzedni krem z tej serii, produkt ma bardzo mocny zapach. Moim zdaniem bardzo ładnie pachnie, ale to już kwestia gustu. Za 75ml płacimy 5,50zł w Naturze. Producent podkreśla, że tubka nie posiada parabenów i ma naturalne oleje i ekstrakty. Dłonie faktycznie nawilża, jednak nie jest to efekt długotrwały. Zauważyłam, że krem dobrze radzi sobie z moimi skórkami, które czasami lubie sobie poskubać co wygląda tragicznie. Jestem bardzo zadowolona z tej serii, bo z ich standardowych kremów już mniej. Podoba mi się również motyw ze śnieżkami :)

4 komentarze:

  1. Mój ulubiony krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Naturze są dostępne? jak będę to napewno przyjrzę się im:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widziałam tylko w Naturze :)

      Usuń
  3. Ciekawy. :) Nie miałam jeszcze i nigdzie nie widziałam, dziwne. :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...