sobota, 25 lutego 2012

059. Golden Rose- Paris magic color, nr 337

Hej kobietki :) Dzisiaj jeden z moich ulubionych lakierów. Jest on z serii Paris magic color, numerek 337. Jest to ciemna szarość z srebrno-złotymi drobinkami? Trudno mi dokładnie określić. Kolor niesamowicie mieni się w słońcu. Po prostu uwielbiam go :) Kosztował mnie jakieś 8-9zł za 11ml. Rozglądałam się za innymi podobnymi, ale nic więcej nie znalazłam co tak by mnie urzekło :) Lakier trzyma się na paznokciach standardowo. Bardzo łatwo się go zmywa. Całkowicie wystarczą dwie warstwy.

3 komentarze:

  1. Ładny, muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mam podobny z jakiejś limitowanki Essence i tamten bardzo ciężko się zmywa więc jeśli gdzieś spotkam GR chętnie się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...