poniedziałek, 27 lutego 2012

060. Ziaja- mydło pod prysznic Blubel- Jagoda i porzeczka

Hej kobietki :) Dzisiaj produkt, z którego nie jestem do końca zadowolona. Jest to mydło pod prysznic z Ziaji. Wersja z jagodą i porzeczką. Na pewno wielkim plusem jest cena- 5,50zł (kupiłam na promocji, ale regularna cena jest niewiele wyższa) w stosunku do pojemności- 500ml. Jednak to mnie nie przekonuje. Produkt dobrze się pieni, ale zupełnie nie nawilża skóry. Mam wręcz wrażenie, że ją wysusza. Zapach na początku jest bardzo ładny, jednak po parunastu użyciach drażni i czujemy tylko chemiczne substancje. W tym przypadku firma Ziaja mnie zawiodła, a szkoda :)

6 komentarzy:

  1. Nie miałam tych owocowych mydeł, za to mydło SOPOT SPA nie tylko ładnie pachnie jest wydajne, ale także nawilża i zmiękcza skórę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę wypróbować :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A ja przeczytałam w tytule "bubel" zamiast "Blubel" i widzę, że się za bardzo nie pomyliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dla mnie to jest taki bubelek, chociaż dla niektórych to dobry produkt :)

      Usuń
  3. Ja używam poziomkowego chyba (?)... w każdym bądź razie w czerwonym opakowaniu ;) ja nie zauważyłam wysuszenia skóry, aczkolwiek uważam, że do nawilżania służy balsam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że głównie balsam bądź masła, ale uważam że powinien również nieco wspomóc naszą skórę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...