środa, 29 lutego 2012

061. Garnier- szampon i odżywka, drożdże piwne i owoc granatu

Hej kobietki :) Dzisiaj parę słów o moim zestawie do pielęgnacji włosów, który powoli mi się kończy, więc mogę coś powiedzieć na ten temat. Bardzo lubię firmę Garnier, jeżeli chodzi o ich szampony i odżywki. Uważam, że mają cudowny zapach i można trafić na prawdziwe perełki, które ratują moje włosy. Tym razem wybrałam serie z drożdżami piwnymi i owocem granatu. Za obydwie butelki zapłacimy około 18zł.
Szampon ma 250ml, odżywka 200ml.
Działanie? Szampon nie obciąża moich włosów i nadaje im blask. Jednak strasznie je plączę, więc konieczne jest użycie odżywki. Odżywka nieco gorzej sobie radzi. Zdarza się, że po użyciu jej nadal mam problem z rozczesaniem włosów. Zapach jest ładny, ale jak na Garniera nie jest powalający. Czy dodaje objętości? Nie jestem tak do końca przekonana, ale dobrze, że nie obciąża ich.  Moim zdaniem zdecydowanie lepszych zestawem był Czysty blask (notka-TUTAJ).


4 komentarze:

  1. Czyli taki całkiem całkiem :) Najważniejsze dla mnie że nie obciąża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem, całkiem ale mogło być lepiej :)

      Usuń
  2. Jakoś mnie nie zachwycił. A samego Garniera nawet nawet lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam go kiedyś kupić jak był taki boom na kosmetyki z drożdżami piwnymi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...