piątek, 2 marca 2012

062. Essence Trend Edition- Fruity

Hej kobietki :) Dzisiaj znalazłam w sieci zdjęcia nowej limitowanki Essence, która mam nadzieje dojdzie do Polski  :)

CIENIE W MUSIE:
01 peach beauty, 02 banana joe, 03 one kiwi a day...

BALSAMY DO UST:
01 peach beauty, 02 very cherry

RÓŻ W MUSIE:
01 smoothie operator

LAKIERY DO PAZNOKCI:
01 banana joe, 02 peach beauty, 03 very cherry, 04 one kiwi a day..., 05 mashed berries


PACHNĄCY TOP COAT:
01 smells like strawberry...



OZDOBY DO PAZNOKCI:
01 fruit punch to go

UTRWALAJĄCY TOP COAT:
01 stay fruity
Zdjęcia pochodzą ze strony: http://www.pinkmelon.de/

Zainteresowało Was coś? Mnie kusi pachnący top coat no i  oczywiście lakiery :)

5 komentarzy:

  1. Oglądając zdjecia aż zgłodniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jakie wykończenie mają te lakiery. Ostatnio mam fazę na pastele, więc dla mnie jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak będzie się nimi malowało;) czy przyjemnie czy "jak to z pastelami bywa"

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę przykuły balsamy do ust, no i jeden top coat, mianowicie pachnący, hmm to może być fajne :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...