poniedziałek, 12 marca 2012

066. Buciakowe zakupy w Auchan :)

Jak to ja, jak tylko dowiedziałam się o trampkach za 10 zł w Auchan musiałam tam jechać (chociaż wcale blisko nie mam). Uwielbiam w nich jeździć rowerem kiedy jest za ciepło na inne obuwie :) Oczywiście nie wyszłam tylko z trampkami ;D Druga, brązowa para butów była za 25zł i są moim zdaniem śliczne. Słabe jakościowo, ale nie mogłam obojętnie obok nich przejść. Kwiatowe balerinki były po 20zł. Był tylko jeden mój rozmiar, więc pomyślałam, że czekały właśnie na mnie :)  Trzymajcie się :*

4 komentarze:

  1. "Cichobiegów" u kobiety nigdy nie jest za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pocieszające jako, że to na pewno nie ostatnie pary butów na ten sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne za taką cenę tylko brać;D szkoda że u mnie nie ma tego sklepu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...