środa, 14 marca 2012

067. Nailty- zmywacz do paznokci

Hej kobietki :) Dzisiaj mowa o słynnym zmywaczu do paznokci z Biedronki. Oczywiście go kupiłam. Jak nie kupić 200ml w cenie ok 4-5zł? :) Bardzo się opłaca. To fakt. Jednak dla mnie jest więcej minusów, które przeważają na to, że ten zmywacz już nigdy nie pojawi się w moim domu. Zawartość buteleczki ma nam zapewniać trzy rzeczy:1- szybko i dokładnie usuwać lakier- to jedyny punkt z którego jestem zadowolona. Sprawuje się jak każdy zmywać, dobrze. 2- chronić i regenerować płytkę paznokcia- to chyba jakiś żart. Moje paznokcie były w cudownym stanie po odżywce z Eveline, a ten zmywacz tylko osłabił moje paznokcie. Są bardziej łamliwe i bardzo żółte co nigdy wcześniej mi się nie zdarzyło. 3- zapobiegać wysuszeniu i matowieniu- to też niestety się nie sprawdza. Po każdym użyciu mam bardzo matową płytkę paznokcia i nie wygląda to zdrowo.
Ogólnie: WIELKIE NIE. Cieszę się ,że u większości dziewczyn ten zmywacz się sprawdza, jednak dla mnie to totalny bubel :)

3 komentarze:

  1. używałam go i mam taką sama opinię na jego temat ;p jest tragiczny, niszczy płytkę i paznokcie stają się żółte. fee!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go lubię, jednak strasznie mi się znudził. Czas najwyższy na znalezienie innego zmywacza dobrego a taniego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go lubię, u mnie się sprawdza:)

    http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/03/step-by-step-zoty-braz.html dla Ciebie złote brązy:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...