niedziela, 18 marca 2012

068. Essence- lakier colour&go 72. Time for romance

Dzisiaj lakier, który sprezentował mi chłopak, jako że jestem Essencomaniaczką :D Numerek 72- time for romance. Brokatowy, z dużymi drobinkami pięknie prezentuje się buteleczce. Niestety do uzyskania takiego efektu potrzebne są 3-4 warstwy. Na zdjęciach mam dwie i widać prześwity. Kolejnym minusem jest czas wysychania. Jednak jak zrobią się odciski to tak bardzo tego nie widać, więc w sumie nie jest źle :) Nie przepadam za tą serią, ale nowe kolorki bardzo zachęcają :D

Chciałabym jeszcze bardzo podziękować Kleopatre, która wykonała dla mnie przepiękny, dzienny makijaż :) Jeszcze raz bardzo dziękuję ! 

1 komentarz:

  1. Mam :) Piękny jest, ale wolę dawać na jakiś inny lakier. Mniej wtedy problemów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...