sobota, 14 kwietnia 2012

075. Essence- Quattro eyeshadow nr 05 to die for

Moja druga paletka cieni z Essence. Mam ją już od dłuższego czasu, jednak dopiero od niedawna zaczęłam jej używać i jestem całkiem zadowolona. Paletkę można dostać w drogeriach Natura, za ok 14 zł (nie jestem tego pewna), opakowanie zawiera 5g produktu. Opakowanie nie jest bardzo stabilne, jednak za taką cenę nie oczekuje wiele :) Zapach typowy pudrowy, na powiece nie czuć go.
Na zdjęciu powyżej cienie bez bazy. Od lewej:
-kremowa perła, jak na jasny cień jest bardzo dobrze napigmentowany. Używam go pod łuk brwiowy i w kącikach oczu
-jasna, brzoskwiniowa perła, na powiece jest traci trochę na pigmentacji. W codziennym makijażu używam go na całą powiekę, żeby odświeżyć wygląd oczu
-jasny, perłowy brąz- taka jasna czekoladka. Używam go w załamaniu
-ciemny, matowy brąz- jako, że jestem fanką matów uwielbiam ten cień. Używam go nad linię rzęs, by nieco ją przyciemnić :)
Pigmentacja paletki jest zaskakująco dobra. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, ale teraz używam jej codziennie :)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...