poniedziałek, 16 kwietnia 2012

076. Sensique- pomadka Volume&Shine nr 313

Moja pierwsza czerwona pomadka. Jako, że nie mam wydatnych ust, długo zwlekałam z kupnem jakiekolwiek mocnego koloru. Zdecydowała się na kupno czegoś taniego- 7zł, żeby w razie czego nie żałować :) Pomadka okazała się strzałem w dziesiątkę. Jest to piękna, ciepła i wyrazista czerwień. Co mnie urzekło? Zapach. Większość pomadek jakie posiadam mają okropny, pudrowy zapach. Ta pachnie takimi słodkimi owocami. Gdyby tylko wyszedł jeszcze jakiś kolor, który by mnie zainteresował kupiłabym ze względu na ten zapach :) Minusem jest tragiczne opakowanie. Nie domyka się, a napisy już dawno się starły. Kolor nie utrzymuje się cały dzień. Szybko się zjada i trzeba robić poprawki.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona. Za cenę 7zł jestem w stanie przeżyć takie opakowanie :)

3 komentarze:

  1. Mam dwie pomadki z tej firmy. Mają w sobie brokat, teraz szukam matowych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi czerwień kompletnie nie pasuje. Z sensique mam jedną pomadkę i nawet jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...