piątek, 20 kwietnia 2012

077. Garnier- BB krem nr 02 cera jasna

Dzisiaj produkt, o którym ostatnio zrobiło się głośno. Garnier wypuścił BB krem, po który zaraz poleciałam do sklepu z czystej ciekawości. Kupiłam go w najzwyklejszym markecie za 20zł. Opakowanie ma 50ml i jest bardzo wydajne. Dosłownie wystarczy tylko odrobina, by rozprowadzić krem na całej twarzy. Wybrałam kolor najjaśniejszy jaki jest na polskim rynku i obawiam się, że dla osób o wręcz porcelanowej cerze, ten kolor będzie za ciemny. Plusem jest to, że odcień dopasowuje się do naturalnego koloru skóry. Nie do końca jestem z niego zadowolona. Zupełnie nie zakrywa niedoskonałości. Jednak za taką cenę i fakt, że jest w konsystencji cudownie pachnącego kremu z całą przyjemnością zużyje go do końca :)

3 komentarze:

  1. dla mnie pewnie byłby za ciemny... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby wypuścić jeszcze jaśniejszy odcień :)

      Usuń
  2. Kusił mnie na początku ale po przeczytaniu kilku opinii przestał;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...