niedziela, 22 kwietnia 2012

078. Essence- lakier colour&go 53 You belong to me

Dzisiaj moja ukochana miętka :) W rzeczywistości jest zdecydowanie bardziej zielona. Osobiście nie przepadam za tą serią, jako że mają gęstą konsystencje, ale czego się nie robi dla takiego kolorku :D Co mnie denerwuje to długi czas wysychania, niby po pół godzinie jest okej, ale rano i tak mam odciski. Lakier powoli mi się kończy i zamienię go chyba na lakier z Miss Secret- Mint. Sprawy techniczne: 5ml za ok 6zł. Kryje po dwóch warstwach, nie smuży :)

5 komentarzy:

  1. ojjj , jak ja lubię takie pastele! super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam małą manie na punkcie pasteli :)Dziękuję, za komentarz

      Usuń
  2. śliczny jest :) ale też mam mieszane uczucie w stosunku do colour & go jedynie redy to go mi strasznie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ta seria multi dimension była o wiele lepsza :) ale jak czasami zobaczę jakiś nowy kolorek z colour&go to nie mogę się powstrzymać ;D

      Usuń
  3. mam u siebie na paznokciach podobny efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...