czwartek, 26 kwietnia 2012

080. Rimmel- pomadka nr 070 AIRY FAIRY

To chyba jedna z najpopularniejszych pomadek na blogach. To właśnie dzięki Wam ją kupiłam :) Kupiona w Rossmanie za 16-17zł. Ma 4g. Jestem wielką fanką delikatnych ust i ten kolor idealnie wtapia się w mój naturalny odcień (zdjęcie wrzucę poniżej). Ma bardzo stabilne opakowanie, więc nie musimy się bać, że nagle nam się otworzy w torebce. Co jest dla mnie ważne? Zapach. Mam pełno pomadek o okropnym, pudrowym zapachu. Airy Fairy pachnie przepięknie :) Słodko, ale nie nachalnie. Jeżeli tylko będzie na nie przecena, a jest co pewien czas to kupie kolejny, jeszcze jaśniejszy odcień. Macie jakąś pomadkę z Rimmela godną uwagi? :)



5 komentarzy:

  1. Sama posiadam właśnie ten odcień i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ją :) i też kupiłam dzięki blogom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mnie to spotkało ;D

      Usuń
  3. Choruję na tą pomadkę, jednka zpaowiedziałam sobie, że nie kupię nic do usta jak czegoś nie zużyję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie mówie o lakierach, ale jakoś mi nie wychodzi :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...