sobota, 28 kwietnia 2012

081. Golden Rose- Matte, nr 06

Jako, że jestem uzależniona od malowania paznokci moja kochana siostrzyczka zrobiła mi prezent i kupiła mi parę lakierów GR, między innymi jeden matowy. Z tego co pamiętam to kosztował jakieś 8zł i ma 11,5ml. Mam kolorek 06- jest to ciemna śliwka z nutą brązowego. Efekt jaki daje moim zdaniem jest piękny. Nałożyłam dwie warstwy. Niestety jest jeden minus tego lakieru. Matowy efekt trzymał się na moich paznokciach 2-3dni. Potem wyglądał jak.. guma? Ni to matowe, ni to kremowe. Jednak nie jest to dla mnie wielki minus, ponieważ dwa razy w tygodniu maluje paznokcie, więc te parę dni mnie satysfakcjonuje :) Efekt na tyle mi się spodobał, że chyba kupie sobie matujący top coat z Essence :)



5 komentarzy:

  1. Fajny kolorek, sama posiadam lakier z tej serii tylko w kolorze granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię matowe wykończenie choć akurat ten kolor tak sobie mi się podoba..mam ochotę na jakiś lakier z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na błękit z tej serii :)

      Usuń
  3. bardzo fajny kolorek :) osobiście bradzo chce posiadać lakier z tej srii jednak w jaśniejszaym beżowym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...