niedziela, 6 maja 2012

084. Zawartość mojej kosmetyczki do codziennego makijażu

Dzisiaj pokażę Wam zawartość mojej kosmetyczki do codziennego makijażu :)
 Swoje najczęściej używane kosmetyki trzymam w małej kosmetyczce z Essence, która niezmiernie mnie zauroczyła kolorami :) Jest obecnie dostępna w Naturze i zapłaciłam za nią mniej niż 10 zł. Niby taka mała, ale wszystko mi się tam mieści :)

O wszystkim produktach już Wam pisałam, więc będzie to tylko małe przypomnienie :)
-Baza pod cienie z KOBO- uwielbiam ją za zapach, jednak powoli mi się kończy i będę musiała wypróbować coś nowego :)
-Krem BB z Garniera- teraz gdy lekko się opaliłam sprawdza się idealnie :) Nie lubię zapychać sobie cery ciężkimi podkładami, więc póki co jestem fanką :)
-cienie Essence-na całą powiekę kładę ten brzoskwiniowy cień, pod łuk brwiowy kremowy, a w załamaniu któryś z brązów
-pędzelek z Catrice- do nakładania cieni na całą powiekę
-róż z Essence- jest on tak wydajny, że nie wiem czy kiedykolwiek sięgnę dna :)
-pędzel z Essence (różowy)- do nakładania różu, jest bardzo, bardzo miękki; przy myciu koloryzuje dłonie na różowo ;/
-żelowa kredka z Avonu- mój zdecydowany must have! Polecam każdemu kto lubi mocną czerń :)
-skośny pędzelek z Essence- do nakładania kredki z Avonu by uzyskać naturalniejszy efekt
Jak widzicie mój codzienny makijaż nie jest skomplikowany. Rano nie mam za wiele czasu, więc taki komplet mnie w pełni satysfakcjonuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...