sobota, 2 czerwca 2012

087. Revlon- lakier nr 380 ELEGANT

Postanowiłam wypróbować wreszcie lakier z wyższej półki cenowej. Byłam ciekawa, czy jest jakaś różnica i czy warto :) Nie chciałam wydawać 50zł na OPI, więc sięgnęłam po lakier z Revlonu, który kosztuje 20zł. W buteleczce mamy 14,7ml, więc całkiem sporo. Wybrałam sobie kolor nude, który nosze najczęściej na paznokciach. Co mi się podoba? Szczególnie opakowanie, które obojętnie jak będziemy zakręcać i tak ustawi się odpowiednio. Mam na myśli, że tu nie mamy tego problemu, że napisy na buteleczce są z jednej strony, a napisy na nakrętce po drugiej lub jak się nam trafi. Pędzelek całkiem zwyczajny, konsystencja bardzo płynna, więc bałam się o krycie. Nie miałam czego, bo kryje po dwóch warstwach. Szczerze, to lakier nie trzyma się jakoś dłużej na paznokciach. Największym plusem jest krótki czas wysychania, jednak nie wiem czy jest on wart 20zł. Same zdecydujcie :)

3 komentarze:

  1. jego nazwa mówi wszystko :)) bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest śliczny:) Chociaż ja pewnie nie wydałabym 20 zł na lakier tylko wybrała jakiś tańszy odpowiednik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor ;) Teraz niektóre Revlony są w pepco po 9,99 ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...