wtorek, 3 lipca 2012

089. Barwa Ziołowa- szampon pokrzywowy

Ostatnio udało mi się zużyć dużą ilość kosmetyków, między innymi szampon pokrzywowy z Barwy Ziołowej. Kupiłam go w Tesco za jakieś 4 zł, za 250ml. Zdecydowanie jest to najtańszy szampon jaki używałam. Kupiłam wersje do włosów przetłuszczających się. Produkt jest bardzo rzadki i dużo go wylatuje, więc trzeba ba to zwrócić uwagę. Szampon dobrze się pieni i ma lekki zapach, który nie utrzymuje się długo na włosach. Działanie? Tak jak jestem zmuszona myć moje włosy codziennie, tak po tym szamponie mogłam sobie pozwolić na mycie co drugi dzień. Zawsze coś, w szczególności płacąc tylko 4 zł :) Polecam i na pewno sięgnę po jeszcze inne szampony tej firmy.


2 komentarze:

  1. Muszę wypróbować, bo wydaje mi się być bardzo dobry i skuteczny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...