czwartek, 5 lipca 2012

090. Miyo- cień do powiek- HAZE

Już jakiś czas temu zaopatrzyłam się w parę kosmetyków z firmy Miyo. Ostatnio zrobiło się o niej głośno, więc musiałam sprawdzić czym spowodowane są te "ochy" i "achy". Kupiłam cień o nazwie Haze, który zamierzałam nakładać na całą powiekę. Szczerze mówiąc jestem zachwycona. Cień jest niesamowicie napigmentowany i na bazie z Kobo długo się utrzymuje. Produkt
 kosztuje mniej niż 5zł, ma 3g i przez swoją pigmentacje jest bardzo wydajny. Jedynym minusem jest dostępnośc marki Miyo. Jak już znalazłam stoisko, a długo szukałam to większośc była wykupiona. Nie wiem jak reszta cieni, ale ten kolorek ma same plusy :)

1 komentarz:

  1. wlasnie, ciezko o nie, u mnie nigdzie nie ma;/

    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...