sobota, 7 lipca 2012

091. Letnie propozycje lakierowe :)



Hej kobietki :) Dzisiaj mam dla Was moje propozycje lakierów i lakiery, które będę najczęściej nosić w tym sezonie. Latem uwielbiam szaleć z kolorami. Mam nadzieję, że to co wybrałam przypadnie Wam do gustu :)


Od lewej:  Golden Rose nr 223, Miyo- Peacock, My Secret nr 160- Green Parrot


Od lewej: Essence nr 06- Bella, Essence nr 02- circus confetti, Lovely nr 401


Od lewej: Golden Rose nr 124, Bell nr 712, Inglot nr 353


Od lewej: Miss selene nr 208 i nr 221

9 komentarzy:

  1. Ja w tym roku stawiam na turkusy, róże i neonki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę przekonać się do neonów :(

      Usuń
  2. Lubię takie posty, zawsze można coś ciekawego wyczaić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi zestaw mi się baaardzo podoba.!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty z Miyo wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wkrótce pokaże jak wygląda :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...