poniedziałek, 9 lipca 2012

092. Inglot- lakier nr 353


Dzisiaj jeden z moich ulubionych lakierów na gorące dni. Jest to lakier z Inglota o pięknym kolorze. Na żywo lakier jest zdecydowanie bardziej pastelowy, tutaj niestety mój aparat nie mógł tego uchwycić. Zawsze byłam dość sceptycznie nastawiona do lakierów z Inglota. Moim zdaniem są za drogie. Jednak ten dostałam w prezencie i jestem bardzo, ale to bardzo z niego zadowolona. Całkowite krycie osiągamy już po dwóch warstwach i bardzo szybko wysycha. Jestem bardzo miło zaskoczona. Buteleczka ma 16ml i kosztuje 20zł. Tanie kosmetyki to to nie są. Jeżeli zobaczę na ich stoisku jakiś niepowtarzalny kolor to być może spróbuje go znaleźć w jakieś tańszej cenie. Jakie są wasze doświadczenia z tymi lakierami? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...